Documenten - De klachtenprocedure bij de Commissie
20 documenten over De klachtenprocedure bij de Commissie
- Datum
- Relevantie
-
Hoe weet ik dat een klacht niet in behandeling genomen wordt?
Wanneer een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de reden hiervan gemotiveerd en schriftelijk aan de klager meegedeeld.
-
Hoe weet ik of een klacht in behandeling genomen wordt?
Wanneer een klacht in behandeling wordt genomen, worden de klager en de beklaagde hiervan op de hoogte gesteld.
-
Wordt elke ingediende klacht in behandeling genomen?
Als een ingediende klacht niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, wordt de klacht niet in behandeling genomen. Daarnaast kan ...
-
Hoe dien ik een klacht in?
U dient een klacht in via het klachtenformulier op de website. In het formulier: geeft u informatie over de klager zelf en over ...
-
Kan ik als aanbestedende dienst ook een klacht indienen tegen een ondernemer?
Dat kan. De klacht moet dan betrekking hebben op gedragingen van een ondernemer tijdens een aanbestedingsprocedure.
-
Waarover kan ik een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen over het handelen of nalaten van een aanbestedende organisatie, maar alleen als dat handelen of ...
-
Aan welke voorwaarden moet een klacht voldoen?
Een klacht kan worden ingediend als aan de volgende voorwaarden is voldaan: De klacht is voorgelegd aan de wederpartij (een ...
-
Schort een klacht de aanbestedingsprocedure op?
De indiening van een klacht schort de aanbestedingsprocedure niet op.
-
Wanneer kan ik een klacht indienen?
Een klacht kan zowel tijdens als na afloop van een aanbestedingsprocedure worden ingediend. U kunt ook een klacht indienen ...
-
Wie kan een klacht indienen?
Klachten kunnen worden ingediend door een ondernemer die inschrijft of wil inschrijven op een opdracht; een brancheorganisatie ...