Documenten - Documenten

456 documenten

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
Sorteren op:
  1. Hoe verloopt de behandeling van een klacht?

    Eerst wordt aan de beklaagde een reactie gevraagd op de ingediende klacht. Als deze reactie ontvangen is kan de Commissie ...

    Vraag en antwoord

  2. Hoe weet ik dat een klacht niet in behandeling genomen wordt?

    Wanneer een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de reden hiervan gemotiveerd en schriftelijk aan de klager meegedeeld.

    Vraag en antwoord

  3. Hoe weet ik of een klacht in behandeling genomen wordt?

    Wanneer een klacht in behandeling wordt genomen, worden de klager en de beklaagde hiervan op de hoogte gesteld.

    Vraag en antwoord

  4. Wordt elke ingediende klacht in behandeling genomen?

    Als een ingediende klacht niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, wordt de klacht niet in behandeling genomen. Daarnaast kan ...

    Vraag en antwoord

  5. Hoe dien ik een klacht in?

    U dient een klacht in via het klachtenformulier op de website. In het formulier: geeft u informatie over de klager zelf en over ...

    Vraag en antwoord

  6. Kan ik als aanbestedende dienst ook een klacht indienen tegen een ondernemer?

    Dat kan. De klacht moet dan betrekking hebben op gedragingen van een ondernemer tijdens een aanbestedingsprocedure.

    Vraag en antwoord

  7. Waarover kan ik een klacht indienen?

    U kunt een klacht indienen over het handelen of nalaten van een aanbestedende organisatie, maar alleen als dat handelen of ...

    Vraag en antwoord

  8. Aan welke voorwaarden moet een klacht voldoen?

    Een klacht kan worden ingediend als aan de volgende voorwaarden is voldaan: De klacht is voorgelegd aan de wederpartij (een ...

    Vraag en antwoord

  9. Schort een klacht de aanbestedingsprocedure op?

    De indiening van een klacht schort de aanbestedingsprocedure niet op.

    Vraag en antwoord

  10. Wanneer kan ik een klacht indienen?

    Een klacht kan zowel tijdens als na afloop van een aanbestedingsprocedure worden ingediend. U kunt ook een klacht indienen ...

    Vraag en antwoord