Documenten - Documenten
461 documenten
- Datum
- Relevantie
-
Wat moet ik doen als er toch een kort geding gestart wordt, of als de klacht niet meer bestaat?
Partijen zijn verplicht de Commissie onmiddellijk op de hoogte te stellen als een klacht niet meer bestaat of door de rechter in ...
-
Wanneer wordt een expert ingezet?
De (vice)voorzitter besluit of bij de behandeling van een specifieke klacht experts worden betrokken en zo ja, welke. Zij betrekt ...
-
Wanneer wordt er bemiddeld?
De voorzitter beoordeelt bij elke klacht of deze geschikt is voor bemiddeling. Indien dit het geval is worden klager en beklaagde ...
-
Is behandeling vertrouwelijk?
De Commissie behandelt de klacht en de bijbehorende stukken vertrouwelijk en verspreidt deze niet verder dan nodig is voor de ...
-
Wat is de doorlooptijd van een klacht?
Het is niet aan te geven hoe veel tijd er gemoeid is met de behandeling van een klacht. De Commissie streeft naar een balans ...
-
Hoe verloopt de behandeling van een klacht?
Eerst wordt aan de beklaagde een reactie gevraagd op de ingediende klacht. Als deze reactie ontvangen is kan de Commissie ...
-
Hoe weet ik dat een klacht niet in behandeling genomen wordt?
Wanneer een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de reden hiervan gemotiveerd en schriftelijk aan de klager meegedeeld.
-
Hoe weet ik of een klacht in behandeling genomen wordt?
Wanneer een klacht in behandeling wordt genomen, worden de klager en de beklaagde hiervan op de hoogte gesteld.
-
Wordt elke ingediende klacht in behandeling genomen?
Als een ingediende klacht niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, wordt de klacht niet in behandeling genomen. Daarnaast kan ...
-
Hoe dien ik een klacht in?
U dient een klacht in via het klachtenformulier op de website. In het formulier: geeft u informatie over de klager zelf en over ...