Documenten - Documenten
456 documenten
- Datum
- Relevantie
-
Advies 642: SROI-eis niet gesteld ter bevoordeling specifieke onderneming
De klacht ziet op een aanbesteding volgens de procedure voor sociale en andere specifieke diensten. Aanbesteder heeft de ...
-
Zijn er kosten verbonden aan het indienen van een klacht?
De Commissie brengt geen kosten in rekening voor de behandeling van een klacht.
-
Worden adviezen gepubliceerd?
De Commissie maakt het advies geanonimiseerd (eventueel ingekort) openbaar op deze website. Publicatie vindt in beginsel plaats ...
-
Hoe brengt de Commissie advies uit?
Op basis van de informatie waarover de Commissie beschikt, brengt de Commissie haar oordeel uit over de gegrondheid van de klacht ...
-
Is de Wet open overheid (Woo) van toepassing op de Commissie?
De Commissie is geen bestuursorgaan. De Wet open overheid (Woo) is dan ook niet van toepassing.
-
Wat moet ik doen als er toch een kort geding gestart wordt, of als de klacht niet meer bestaat?
Partijen zijn verplicht de Commissie onmiddellijk op de hoogte te stellen als een klacht niet meer bestaat of door de rechter in ...
-
Wanneer wordt een expert ingezet?
De (vice)voorzitter besluit of bij de behandeling van een specifieke klacht experts worden betrokken en zo ja, welke. Zij betrekt ...
-
Wanneer wordt er bemiddeld?
De voorzitter beoordeelt bij elke klacht of deze geschikt is voor bemiddeling. Indien dit het geval is worden klager en beklaagde ...
-
Is behandeling vertrouwelijk?
De Commissie behandelt de klacht en de bijbehorende stukken vertrouwelijk en verspreidt deze niet verder dan nodig is voor de ...
-
Wat is de doorlooptijd van een klacht?
Het is niet aan te geven hoe veel tijd er gemoeid is met de behandeling van een klacht. De Commissie streeft naar een balans ...